CENOVNIK

Kontaktirajte nas, pošaljite nam zahtev a mi ćemo Vam odgovoriti u što kraćem roku!

Proces izgradnje projekta

 

Pošaljite nam zahtev

Kontaktirajte nas i pošaljite nam svoj zahtev, mi ćemo vam odgovoriti u najkraćem mogućem roku.

OBRADA ZAHTEVA

Vaš zahtev ćemo obraditi u kratkom roku i javiti vam se sa našim predlozima i rešenjima.

IZRADA VAŠEG PROJEKTA

Kada odobrite neke opcije, počećemo sa izgradnjom vaše ideje!

Često Postavljana Pitanja

Ako imate pitanja na koje nismo odgovorili, kontaktirajte nas.

Koliko koštaju vaše usluge?

Sve zavisi od broja korisnika, računara i servera na vašem radnom mestu. Nakon razgovora sa vama o vašim zahtevima, FSS će sastaviti prilagođeni predlog koji pokriva svu vašu opremu i pruža usluge potrebne za nesmetano odvijanje vašeg poslovanja na dnevnoj bazi.

Šta je obuhvaćeno vašim planom upravljanja uslugama?

Naš plan usluga obuhvata nadgledanje i održavanje opreme vašeg servera 24 sata dnevno, kao i nadgledanje i održavanje vaših radnih stanica tokom redovnog radnog vremena.

Kako da vas dobijemo kada imamo problem?

Ako ste trenutni klijent i imate tehnički problem, možete nazvati broj glavne kancelarije i odmah razgovarati sa inženjerom. Takođe možete da pošaljete e-poštu našem inženjerskom timu na office@firststepsoftware.rs . Ako se problem pojavio nakon radnog vremena, a vi ste ugovorni kupac, možete nazvati liniju za podršku posle radnog vremena i inženjer će se javiti na telefon (ili će vam odmah nazvati ako ostavite poruku govorne pošte).

Kako vam može pomoći naša podrška?

Naša podrška za pomoć može vam pomoći u različitim problemima, kao što su problemi sa proizvodom Microsoft Office ili drugim poslovnim aplikacijama (sve dok održavate ugovor o podršci sa dobavljačem softvera).

Kakav ugovor ili obaveze moramo da sklopimo da bismo započeli saradnju?

FSS-ov standardni klijentski ugovor je trogodišnji ugovor sa klauzulom o olakšanju. Kaže „Klijent ima pravo da, po sopstvenom nahođenju, raskine ovaj Sporazum iz bilo kojeg razloga sve dok je obavešteno 30-dnevno obaveštenje.“
Iako se nadamo da se to neće dogoditi, ova klauzula znači da možete otkazati ugovor u bilo kojem trenutku tokom tog trogodišnjeg perioda, iz bilo kojeg razloga.

Mogu se nositi s mojom informatičkom kućom. Zašto bih želeo da vam platim da to uradite?

Razumemo vas – dodavanje još jedne stavke vašem poslovnom budžetu može biti neugodno. Ali istina je da se bavljenje sopstvenim tehničkim problemima već košta. To je zato što je vaše vreme dragoceno.